יום שישי, 23 בינואר 2015

post of this day


saw this girl waering the scarf like this and immediately liked it
she was also riding the bike (another reason to like it)
really inspiring day without purchasing -- yay, made it through


היום טיילתי בסנטר וראיתי מלא ספרים מגניבים בהנחות שהייתי שמחה לקנות
אבל 45 ש"ח לספר זה עדיין לא הכי משתלם נראה לי שברשת זול יותר, אני אבדוק...
אני חושבת שחוסר השקט שלי השבוע נובע מתחושה של חוסר הגשמה עצמית
וזה מגיחע מהתיסכול שבלימודים, קשה לי עם החומר בכימיה אני לא מתחברת וישר מסיקה שזה כישלון שאני לא טובה בזה ושזה לא התחום בשבילי מזלזלת בו וחושבת שכל אחד יכול לעשות את זה
מה , לקרא בויקיפדיה על זה?
אני צריכה איזושהיא תחושת תכלית בחיי
עד היום זה היה מלהיות שם בשביל אימא וחברות או בן זוג, היום אני יודעת שאני צריכה יותר מזה, כי מה ישאר אחרי שכולם הולכים
עכשיו כשהבנתי את זה , נרגעתי,
כי כמה דברים
1. זה פתיר אני יכולה ללמוד דברים בצורה גדולה יותר ולא להתמקד בכימיה שאני לא ככ מבינה בזה
2. יש עוד דברים בעולם שנותנים לי משמעות וכדאי שאעסוק בהם יש כל כך הרבה שאני לא מקדישה זמן לאף אחד מהם, בעיקר אני רוצה לקרא ולצייר, בעתיד אולי לכתוב איזה ספר

יום שישי אולי נותן תובנות כי יש יותר זמן לפנאי ומחשבה
עדיין לא מצאתי את המקום האידיאלי בשבילי ללמוד, אני חושבת על בית קפה בדרך הביתה, ולהביא לשם אוכל משלי, זה פשוט מאוד יקר, אז להביא ירקות מהעבודה ולחתוך לי סלט לפני שאני יוצאת, ובחוץ באיזה ארומה או מקדונלדס לשבת ללמוד ולאכול, זה המקומות היחידים שהם חינמיים ואני יכולה להוציא לי משהו לאכול, אז ללמוד עד 19:30 ואז ללכת לאכול...תוכנית טובה (כי מותר לאכול עד 20:00 בגלל הדיאטה של הפרדת מזונות, שמתי לב שזה נכון ועוזר)



אז סה"כ אני צריכה לצאת מהעבודה ב 17:00, אני אשתדל לא כל יום אני מצליחה כי יש לי עבודה להשלים אבל הבוס שלי רואה שאני משתדלת
אולי לרכז יום אחד שאני יוצאת מהעבודה מאוחר ושאר הימים לצאת ב 17:00
זה אומר שאם אני רוצה להשלים שעות, ראשון ורביעי יוצאת ללימודים, אז שני/שלישי/חמישי להישאר עד 19:00
או יום שני לפני היוגה לצאת ב 18:30 או ...
אולי אמיר יוותר לי על שעה...חצי שעה
אז יש לי יומיים פנויים באמצע שבוע ללמוד, שלישי וחמישי, ושישי ושבת, מקוה שזה יספיק

הבלוג הזה שאני כותבת הוא כמו יומן אבל אני משתפת אותו...כי אולי זה יתרום למישהו וגם זה מעודד אותי להמשיך ולכתוב, כי אם הייתי כותבת רק לעצמי אולי הייתי מפסיקה באיזשהו שלב, גם אני לא בטוחה מה התדירות הנכונה לכתוב בו אבל בנתיים פעם בשבוע זה נחמדוגם יש לי זמן ולעמי ולתובנות :)
סופש נעים וחמים לנו


תגובה 1:

  1. הי, ממש אהבתי את הפוסט שלך ונראה לי שלאט לאט תיהיה לך תוכנית ברורה לגבי השבוע.
    גלית :)
    ממש אהבתי את הבלוג, הוא מתקדם ממש יפה ממי :)

    השבמחק

feel free to comment :)