יום שבת, 31 בינואר 2015





הלכתי לישון אתמול מוקדם כי היה לי הרבה מידיי מטען ריגשי מההורים, יותר קל לי כשאימא בטלפון אחרי כמה דקות אני פשוט מסננת אותה. אבל אתמול לא יכולתי להכיל את כמות הדברים שהיא מנחיתה עליי, אני עדיין לא יודעת איך להתחסן בפני זה.
ניסיתי ללמוד היום התחיל טוב המשיך מייגע ומשעמם עברתי לקרא CITY OF BONES מתארים שם את קלרי במועדון רשום שהיא הולכת לשם כי נראה לה חיים של מישהו אחר עם כל הבגדים והאורות זה מקסים בעינה מאשר חייה הרגילים
והיא באמת גלה שם דברים מעניינים..קראתי רק את ההתחלה אבל זה כל כך מעניין שאני שוקלת לקנות את הספר במבצע בסטימצקי ולא לחכות שיגיע באינטרנט, מצד שני לקנות את כל השלישיה הראשונה? חושבת שעשו מזה אפילו כריכה אחת שלמה של ספר, אני מעדיפה שיהיה מופרד.

הבחור החדש שדיברתי איתו חבר של חבר סיפר שהוא כותב ספר שזה מזה יפה בעניי, אני עדיין לא ממש עשיתי את זה כי מבחינתי זה משהו דימיוני וקשה לי לעשות משהו שהוא לא פרקטי, כמו למשל לכתוב על החיים שלי
מצד שני, החיים שלי כבר סיכמנו זה משהו מאוד שיגרתי ויש מסתוריןם בעולם הבזה אנחנו פשוט לא יודעים מה הוא
אתמול אבא דיבר איתנו על תורת הקוונטים ושבדקו איך חלקיקים מתנהגים באופן מסויים מתפצלים לשניים במסלול אבל כשבאים לתעד את זה ממש להסתכל עליהם עושים את זה, לא ניתן הם פשוט עוצרים
אבא אומר שזה בגלל שזה קרוב לסודות היקום ומישהו לא רוצה שנגלה אותם
אני מאמינה לו הוא בדכ צודק , הוא גם אמר שאין הבדל בין חומר לרוח מבחינת אנרגיה, אבל שאלוהים פשוט החליט להפוך אותנו לגישמיים ואנחנו נמצאים במערכת חוקית אחרת מעולם הרוח, וזה בדיוק החלק שאנחנו מתקרבים לגלות אבל יש מעצור לא נותנים לנו

זה העניין באמונה, אני מאמינה כי היו לי יותר מידיי צירופי מקרים ואני רואה את הכיונון לא יכולה להתעלם ממנו, תקראו לזה טבע, אלוהים יקום, בורא או בריאה, הם הכל אחד אותו דבר

עדיין קל לי יותר להתבטא בעברית אז אני אמשיך ככה בנתיים למרות שחשבתי שיהיה לי יותר קוראים אם אכתוב באנגלית אבל גם ככה כרגע הבלוג הוא ניסיוני

זהו בנתיים הוצאתי את החזיה מהגיגית, היא היתה מושרה כיומיים כי אני תמיד שוכחת להוציא אותה בחורף, קשה לי יותר להתעסק עם דברים כגון בישול ומים כביסה ..בכלל לזוז יותר קשה לי בגלל הקור..

היום הכנתי כוסמת לא קלויה מאוד טעים עם קינמון תבלינים וקצת שמן קוקוס יצא מעולה.
אורז מלא עם תבלינים
סלט סלק עם גזר ובצל ופטרוזיליה
ממרח עדשים ירוקות עם בצל מאודה וקישוא וטחינה ושום יצא מדהים (קצת כמון וכורכום)

זהו בגדול בד"כ אין לי כח לבשל אז רק בשבת זה קורה.
יש לי טיפה סחרחורת אולי מהמזגן אולי מזה שישנתי יותר מידיי (12 שעות!) או שלא יצאתי מהבית? הגיוני?

בכל מקרה עוד 3 שעות אני צריכה להתארגן לדייט אז אני הולכת לקרא עוד קצת או ללמוד... :)
שבוע מקסים לכולם



תגובה 1:

  1. הי ממי ממש אהבתי את הפוסט שלך, היה כיף לקרוא וממש נותן השראה.
    בהצלחה בדייט ממי מקווה שיעבור בכיף ומקווה לשמוע על זה בהמשך :)

    השבמחק

feel free to comment :)