יום ראשון, 25 בינואר 2015

מרגש! לימודים


היום למדתי אחרי העבודה...ולמדתי ונירדמתי, כבר ימים אני מחפשת דרך איך להישאר ערה וללמוד
מצאתי את הדרך,



אני חוזרת מוקדם אחרי העבודה הביתה, אוכלת מהר ומתקלחת,
ואז מתחילה ללמוד מול המחשב עם מנורת שולחן מהנורות החסכוניות ה-מזה בהירות אור לבן
זה משאיר אותי ערה עד 23:00 כמו כלום ואני לא מתעייפת
מסתבר שרק אם אני מנסה לשבת על המיטה ללמוד אני נרדמת
מקוה שזה השילוב המנצח שיחזיק אותי
בנתיים ניסיתי היום ללמוד בפיטוכימיה על גליקוזידים קרדיאלים, זה היה קצת קשה כי אני לא מבינה את המנגנון של תעלות הסידן והלב
אני מעדיפה להבין מאשר לשנן כמו תוכי..
אני מבינה שהם מתחרים על חלבונים שמושכים אשלגן לתא וגורמים לכיווץ של הלב להיות חזק יותר ואיטי יותר- שילוב מנצח, אבל אי אפשר לקחת אותם מהצמח עצמו כי הכמות שעוזרת קרובה לכמות של הרעילות ...
גליקוזיד- קבוצת גלוקוז שקשורה לקבוצה אגליקן- שיכולה להיות שומנית - סטרואיד ואז זה ספונין - מקציף
טרפנים - חומרים ארומטיים שמן נדיף שנועד להגן על הצמח מפני חרקים טורפים ופציעות יכול להיות בצמיגות של גומי

לילה טוב בנתיים...גם אם לא הצלחתי להרדים אתכם, אני בעצמי כבר בדרך למיטה....לילב טוב :)
אתריפ עוזרים: נטורופדיה http://www.naturopedia.com/active_in.asp?rId=637
אתר רפואה פיזיולוגיה http://kabayim.com/virt_anat.htm

תגובה 1:

  1. נשמע כמו תוכנית טובה ממי, ותמיד עדיף לדעת ולהבין מאשר סתם לשנן במיוחד שזה תחום שאת מאוד מעוניינת בו.

    השבמחק

feel free to comment :)