יום שבת, 17 בינואר 2015

day dream, Sat. night blues


היום הגעתי למסקנה שאני לא חולמת מספיק, אני חיה מידיי במציאות בלי דימיונות ובלי פנטזיות וזה ממש מבאס
יש לי כמה דרכים לפתור את זה..



1. לקרא ספר פנטזיה
2. לשמוע יותר מוזיקה
3.לצייר יותר

אבל איך אני יודעת שזה בסדר לדמיין ולחיות ככה בחיים של מה אם...

אין משהו אחר שיכול לחיים שלי להראות יותר שמחים ורודים ומתוקים?

האמת ורוד עושה אותי שמחה יותר

חשבתי שמערכת יחסים תעשה אותי שמחה יותר, אבל בהתחלה של מע יחסים אם אתה לא מדמיין זה לא עד כדי כך מרגש ועדיף באמת לא לדמיין כדי לא ליפול חזק, אז אין כיף
ומה שאני מדמיינת הוא לא מציאותי, אז בסוף מתאכזבים או שזה צובע את החיים והחיים הדימיוניים שלי אף פעם לא יאכזבו אותי?

כולם ככה או שרק אני?
אולי בגלל שיש לי נטיה לדמיון ואומנות אני מאוד זקוקה לזה...

ואולי הגיע הזמן לחבר ?:)

2 תגובות:

  1. הי ממי אני ממש אהבתי את הבלוג החדש ואת העיצוב שלו ממש מתאים לך :)
    וכל הכבוד על התמונה. אני ממש אוהבת שהצתלמת עם המשקפיים והם ממש ממש יפים עליך.
    אני תמיד חושבת שבלי דימיון אין כלום ולכן חלומות אומנות מכל שהיא וכמובן ספרים הם דרך להזין מחדש את האנרגניות והדימיון מתרחב ומתגבר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ממי, תודה , עזרת לי המון עם ההדרכה לגבי הבלוג, וזה עזר לי שגם את שמת תמונה אצלך :) https://coffeennotes.wordpress.com/
      בנתיים אני משחקת עם העיצוב, האתר שנתת לי לעריכת HTML מאוד עוזר תודה!!
      כן כנראה דימיון זה אחד הכלים שאלוהים נתן לי אז למה לא להנות ממנו על הדרך, היום הייתי בחנויות ספרים וכבר החלטתי על הסידרה הבאה כנראה לרכישה...mortal instruments -Casandra Blair

      מחק

feel free to comment :)