יום שישי, 9 בינואר 2015

Fri 9.1.15


שלום אנשים יקרים
בחרתי לכתוב את הבלוג כרגע בעיברית יותר קל לי, למרות שהייתי שמחה לכתוב באנגלית, אבל משום מה קשה לי לפעמים לקרא במחשב באנגלית זה דורש ממני יותר ריכוזאז נעזוב אינטרנשיונליות נכון לעכשיו פשוט נראה איך מתקדם הבלוג

יש לי דחף גדול לשתף ולכתוב הרבה, זה סוג של תראפיה בשבילי, ומאז שמצאתי את הכתיבה, אני מצליחה לקבל תשובות ופתרונות לבעיות שיש לי וככה השתחררתי מתלות בחברות, אני יכולה להעזר בחברות לתקשורת בשמחה ולחברה אבל לא לצורך פיתרון בעיות


אני בת 36 החודש ואני שמחה להגיד שסוף סוף אני מרגישה שהגעתי לנקודה שאני יותר בטוחה בעצמי, לקח לי המון זמן להגיע לזה והרבה מאוד חיפוש עצמי


אבל המסקנה היא ברורה עבורי עכשיו
לבחור להתמקד בטוב, לוותר על המיותר ככל שאפשר, ליישם קבלה עצמית איפה שאי אפשר, ולכתוב, יש לנו עזרה גדולה וליווי רוחני , סיוע, אתם תקראו לסיוע הגבוה והאינטיליגנטי הזה בדרך שאתם בוחרים, אני בוחרת לקרא להם המלאכים
מלאכים שומרים, מלאכים מסייעים, נראה לי שזה שם מכבד מאחר והם באמת עוזרים ככ ועושים מלכאת קודש אז באמת מגיע להם להיקרא מלאכים
כמובן שאני מאמינה באלוהים שהוא האחד האנרגיה הגדולה והמאוחדת ששומרת על כולנו יחד, מזיזה את הדברים כך שאין מקריות אבל יש זכות ר- רשות בחירה , הרשות נתונה, כמובן שאפשר להתנהל בפאסיביות וחלק מהדברים יקרו כפי שמתוכננים אבל נראה לי שהדרך למצות את המקסימום פוטנציאל של היקום הוא ל ה ת כ ו ו נ ן
איך?
אני עושה את זה בכתיבה וזה עוזר לי לתכנן מראש ומה אני רוצה שיקרה ומה אני רוצה להשיג מטרות גדולות וקטנות שאיפות משאלות

אולי זה נדמה לי אבל נראה לי שהילדים של היום מאוד מכווננים in tune ומתוכננים אחד עם השני, זה כאילו הם רואים הכל בבהירות יותר ובחדות וזה מאוד מעורר השראה בעניי, ראיתי היום כמה באוטובוס, הם נראים כל כך מלאי חיים, מקוה שהם ימשיכו ככהגם בהמשך חייהם בהתבגרות וטיעזרו לנו להגיע לכיוון טוב יותר עבורנו כולנו מבחינת עתיד העולם והמדינה,
שלום דיפלומטי מדיני וכלכלי, כמה טוב אם אפשר לגשר על המחלוקות ולהסתמך בעזרה הדדית אחד לשני....

חושבת שזה קשור לעוני שנובע מחוסר השכלה ולכן יכולת מועטה יותר להתפתח כלכלית ולהתקדם כי לא יכול להיות שמדינות שלמות ככה סובלות מרעב - חצי האי ערב (ערב-רעב??) אני מקוה שכל המהפכות הן יצליחו לשנות משהו כל המהפכות האלו כי נמאס להם משלטון הרודנות הניצול
כן ברור שהם עושים את זה בדרך ברברית שמסכנת ופוגעת ויכולה להתפשט אבל כל זה צמח מתוך שנים של דיכוי, וסוף סוף הם הרימו את הראש

טוב זהו נכון לעכשיו לפני שיוצא לי עשן מהאוזניים מרב מחשבות

תודה לכל מי שקורא, ואפשר להביע דעה או פידבק

ערב טוב :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

feel free to comment :)